برای تو که می خواهی با ما باشی
برای تو که می خواهی با ما باشی
از نردبان بالا رفتن و گرفتن دست خدا با دستان کوچک تو، دلبندم، زیباترین خواهد بود.

سلام سلام سرمه خانم قشنگ مامان

اسم شما رو بلاخره بابا ارش سرمه گذاشت (لبته مخالف هم داشتی ها!) اما موافقتهات زیادتر بودن.یعنی زور بابا و مامانت درواقع. شما حالا یه سرمه کوچولو با کلی لباس خوشگل هستی و یه کالسکه و کریر. یکی از لباسهات و خاله نرگس می خواد ببره بزرگتر بگیره و یه پتو خوشگل هم خاله نادیا برای شما اورده و یه کلاه که خاله الهه خودش برات بافته و یه ظرف سوپ خوری خیلی خوشگل از طرف خاله ساناز مامان گندم ملوسک

دیشب بابا ارش با دانه های ریحانی که بابا بزرگت داده روی کوزه ها کار کرد تا بتونه برای عید سبزشون کنه. خیلی خوشگل شد. تازه بابابزرگی قول داد تو که اومدی برات یه عروسک سبز کنه. بابا بزرگی خیلی مرد فوق العاده ایه کلی کار عجیب غریب و خوشگل بلده که حسابی عاشقش می شه.

مامانی هم 5 شنبه کلی بابت اسم خوشگلت بهت تبریک گفت و کلی به لباسهات خندید و خوشش اومد. راستی دیشب هم عکسهای بچگی بابا ارش و عمه شبنم و دیدیم و کلی حدس زدیم تو به کی می ری؟ به چشمهای مشکی و پوست تیره بابا ارش یا چشمهای سبز عمه و بابا بزرگی..... من اما دوست دارم تو صورت بابا ارش رو داشته باشی با چشمها و نگاه خودم که به بابایی محمد هادی رفته( بابایی بابا منه که تازه رفته پیش خدا و من خیلی خیلی دوستش داشتم و دارم و چشمهای من به اون رفته) دوست دارم نگاه اشنای بابایی رو تو صوتت ببینم تا دلتنگیهام کلی کمتر بشه:(

سرمه نازنینم تو به هر کی بری و شبیه به هر کسی بشی مهم نیست مهم برام اینه تو روزهایی که بابایی رو از دست دادم تو تو وجودم لونه کردی و من و دلداری دادی و این برام از همه چیزهای دنیا با ارزش تره اینکه معلومه چقدر خدا. بابایی  و تو من و دوست داشتید که نذاشتید زیاد تو خودم برم و تنهایی رو حس کنم.

خیلی دوستت دارم هدیه خدا:))



نظرات شما عزیزان:

لولی وش
ساعت15:45---23 اسفند 1390
راستی داشت یادم می رفت! امشب چارشنبه سوریه. شب ترقه بازیه باباها! امسال مامانت نمی ذاره م نکه باباتم برم آتش افروزی! ان شاء الله سال دیگه سه تایی می رویم آتش !

لولی وش
ساعت15:43---23 اسفند 1390
سلام بابا جان. خوبی دخترکم؟ خوش می گذره بابا؟ جات راحته؟ شیطونی نکن انقدر سرمه جان تو دله مامانت گناه داره این بنده خدا آخه! بگو: مامانش آخه مگه من گربه ام که لونه کنم تو دلت؟ بابا جان مهم اینه که هستی و باشی و خوب باشی و راهت رو خوب بری و درست باشی و .... باشی. بوسسس.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهشنبه 20 اسفند 1390برچسب:, توسط سورا و لولی وش
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.